Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

26 - 31 August: 5 zile in care ai parte de 12 workshopuri intensive de e-commerce la aer curat de munte, consultanta pe afacerea ta, networking si distractie alaturi de cei mai frumosi oameni din online. Iti permiti sa ratezi Scoala de Vara de Comert Electronic GPeC 2015?

Agenda Scolii de Vara de E-Commerce GPeC 2015

Zicem sa nu ratezi Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015: 26-31 august, Family Hotel Arnica*** – e-commerce pe paine si fun alaturi de oamenii frumosi din online timp de 5 zile, la aer curat de munte!

UPDATE IMPORTANT (10.08.2015): Toate locurile de cazare la Family Hotel Arnica*** au fost epuizate. Te poti inscrie in continuare la Scoala de Vara GPeC 2015 pana pe 20 august (inclusiv), dar vei fi cazat in vecinatate, la Pensiunea Craiasa Muntilor – la aceleasi standarde calitative precum Arnica. Cursurile, mesele si activitatile de team building vor avea loc la Family Hotel Arnica***, iar tarifele raman neschimbate. Mai multe detalii aici.

Uite ce ti-am pregatit:


Miercuri, 26 August 2015


Te asteptam pentru checkin in jurul orei 16:00 la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, str. Valea Bangaleasca nr. 127 D, judetul Brasov (zona Bran).

Intre orele 16:00 si 17:30 te lasam sa te cazezi si sa iti tragi un pic sufletul dupa drum, urmand ca la ora 17:45 sa te invitam la un joc fun de ice-breaking prin care ii vei cunoaste si te vei imprieteni cu toti cei care iti vor fi colegi de curs.

Seara, in jurul orei 19:00, servim cina si stam la povesti pana noaptea tarziu in foisorul Family Hotel Arnica*** – spatiu dedicat exclusiv noua si dotat cu masa de biliard, foosball, tenis de masa, air hockey si, bineinteles, Frigiderul GPeC. :)

Nimic nu iti va lipsi si vei vorbi deschis cu trainerii si colegii de curs, exact ca intr-o familie!


Joi, 27 August 2015


Intram in paine, deci iti dam trezirea dis-de-dimineata!

8:00-9:00

Mic Dejun

09:00-10:30

DAN VIRTOPEANU

Managing Partner BreezeMobile

Dan Virtopeanu Mobile Breeze

Workshop “Optimizeaza-ti magazinul online pentru mobile! Live Tweaks si exemple practice din randul magazinelor participante la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015”

10:30-11:00

Coffee Break

11:00-12:30

HORIA NEAGU

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu Digital Marketing

 Workshop “Ajutor, Google nu ma place! Arta seductiei in SEO”

  • Cum reusesti sa il convingi pe Google sa te scoata in oras
  • Cum il faci pe Google sa se gandeasca numai la tine
  • Secretul unei relatii de durata cu Google

12:30-13:00

Coffee Break

13:00-14:30

ALIN VLAD

Director Online Sales & Marketing Heimdal Security

alin-vlad-heimdal-security

 Workshop “Cum sa creezi o strategie de inbound marketing cu buget redus”

  • Cum poate Content Marketing sa faca diferenta pentru magazinul tau online?
  • Sfaturi practice si putin costisitoare pentru a maximiza beneficiile marketingului prin continut: email list building hacks; bune practici in blogging-ul pentru e-commerce; influencer marketing
  • Studii de caz si exemple concrete

14:30-15:30

Pranz

16:00-17:00

Q&A cu trainerii zilei si discutii 1 la 1 cu trainerii si participantii

17:00-19:30

Activitati de Team Building

19:30

Cina, networking si discutii libere cu trainerii si colegii de curs


Vineri, 28 August 2015


8:00-9:00

Mic Dejun

9:00 – 10:30

BIANCA DANCILA

Founder & Managing Director GripAds

Bianca-Dancila-Grip-Ads

Workshop “Planul si strategia de marketing online: cum sa iti cresti vanzarile”

10:30-11:00

Coffee Break

11:00 – 12:30

SILVIU TOMA

Associate Partner MicroAnalytics

Silviu Toma Microanalytics

11:00-12:30 Workshop “Analytics insights pentru luarea deciziilor de business”

  • teritoriul digital analytics: aproape fara limite
  • de ce sa obtii mai putine date si nu mai multe
  • metodele aplicabile in stiintele naturii pot fi replicate cand avem date pe care sa lucram
  • legatura dintre banii, date si decizii

12:30-13:00

Coffee Break

13:00 – 14:30

LIVIU TALOI

Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC

Liviu Taloi ecompedia

Workshop “90-60-90: Pagina de produs sexy”

Este sexy sa ai un site de ecommerce atractiv. Dar si mai sexy este sa te duci acasa cu bani in buzunar facuti de magazinul tau online. Ecuatia comertului online este data de produsul a 3 factori: traficul (adus de campaniile tale de marketing online), rata de conversie (usability, dar nu numai) si comanda medie (marketingul de produs). In acest workshop vom discuta despre elementele componente ale celei mai importante pagini din tot magazinul online, pagina de produs – atingand factorii 2 si 3 din ecuatia de mai sus. Vino la acest curs sa afli secretele unui magazin online de succes!

14:30-15:30

Pranz

16:00-17:00

Q&A cu trainerii zilei si discutii 1 la 1 cu trainerii si participantii

17:00-19:30

Activitati de Team Building

19:30

Cina, networking si discutii libere cu trainerii si colegii de curs


Sambata, 29 August 2015


8:00-9:00

Mic Dejun

9:00 – 10:30

BOGDAN MANOLEA

Co-Founder TRUSTED.ro

Bogdan Manolea TRUSTED

Workshop “Cookies? Neimportante pana la prima amenda! Date personale: de ce m-ar interesa?”

10:30-11:00

Coffee Break

11:00 – 12:30

RALUCA RADU

Senior Digital Marketing Consultant

Raluca Radu marketing online

Workshop “Visul unei nopti de (Scoala) de vara: cum te poti imbogati lucrand 2 ore pe zi de acasa, cum slabesti 20 kg in doar 10 zile si cum poti avea un magazin online de succes cat ai zice peste?”

12:30-13:00

Coffee Break

13:00 – 14:30

IULIAN PADURARIU

Consultant Marketing The Marks

Iulian-Padurariu-The-Marks

Workshop: “De la magazin online la activism civic… ;)”

Pe scurt: cum captam si cum folosim puterea comunitatilor pentru a genera valoare de business

14:30-15:30

Pranz

16:00-17:00

Q&A cu trainerii zilei si discutii 1 la 1 cu trainerii si participantii

17:00-19:30

Activitati de Team Building

19:30

Cina festiva, networking si discutii libere cu trainerii si colegii de curs


Duminica, 30 August 2015


8:00-9:00

Mic Dejun

9:00 – 10:30

EUGEN POTLOG

Manager Conectoo

Eugen Potlog Conectoo

09:00-10:30 Workshop “Tips & Tricks pentru o strategie reusita de email marketing”

  • Care sunt factorii de succes in email marketing;
  • Care sunt principalele provocari in email marketing;
  • Metode de a creste organic o lista de abonati calitativa;
  • Cum sa ii faci pe oameni sa deschida email-urile;
  • Care sunt practicile recomandate pentru continutul email-urilor si cum sa cresti rata de click;
  • Cum sa folosesti corect A/B Testing pentru a optimiza constant rezultatele campaniilor de email marketing;
  • Ce este marketing automation si cum poti trimite automat email-uri personalizate in functie de comportamentul utilizatorului

10:30-11:00

Coffee Break

11:00 – 12:30

ANDREI RADU

CEO & Founder GPeC

Andrei Radu GPeC

Workshop “10 ani de GPeC in intrebari si raspunsuri-cheie pentru oricine activeaza in e-commerce”

12:30-13:00

Coffee Break

13:00 – 14:30

CRISTIAN IGNAT

PPC Marketing Manager 2Parale

Cristian Ignat 2Parale

Workshop “In AdWords marimea conteaza”

Workshop insights: Vom discuta despre marimea brandului, marimea concurentei, marimea comenzii, marimea bugetului, marimea ratei de conversie si cum sa fim cat mai eficienti cu campaniile AdWords, YouTube si Facebook Ads.

14:30-15:30

Pranz

16:00-17:00

Q&A cu trainerii zilei si discutii 1 la 1 cu trainerii si participantii

19:30

Cina, networking si discutii libere cu trainerii si colegii de curs


Luni, 31 August 2015


8:00-9:00

Mic Dejun

10:00-11:30

Checkout si ramas-bun colegilor de curs. Acceptam doar imbratisari (nimic lacrimogen :)), pana la urmatoarea intalnire :)

Nu rata Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015!

Vino cu noi la a 5-a editie anuala a Scolii de Vara de E-Commerce GPeC, singura serie de cursuri intensive de comert electronic din Romania, desfasurata in perioada 26 – 31 august 2015, intr-un peisaj superb de munte, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brasov. Noi zicem ca nu trebuie sa o ratezi, iar prietenii nostri care au participat la editiile trecute iti pot confirma, in unanimitate, acest lucru. Uite de ce:

Traiesti e-commerce in fiecare clipa

De dimineata pana la pranz, iti iei portia zilnica de steroizi in e-commerce! Te asteapta 12 workshopuri X 90 minute fiecare, adica 18 ore de cursuri de comert electronic, axate pe “tips & tricks” de la cei mai buni specialisti – informatie aplicata, #nobullshit. :)

  • cum fac sa vand mai mult?
  • unde imi investesc eficient bugetul de marketing?
  • cum ma pot diferentia fata de competitie fara sa ma lupt in preturi?
  • cum imi fac un plan de marketing bine pus la punct?
  • care este frecventa optima pentru trimiterea de newslettere?
  • newslettere personalizate, persuasive copy, atragerea de abonati si comunicarea eficienta cu ei pentru a vinde mai mult;
  • este site-ul meu usor de folosit de vizitatori sau ii pierd inainte de a cumpara?
  • cum fac ca magazinul meu online sa fie optimizat pentru motoarele de cautare?
  • ce trebuie sa fac in social media si cum ma ajuta ca business?
  • cum masor eficienta campaniilor de marketing (ROI)?
  • Inbound Marketing si Marketing Automation;
  • cum imi optimizez site-ul pentru mobil? (tips & tricks direct aplicabile pe magazinele online prezente la curs)…

… sunt doar cateva din intrebarile la care iti vei gasi raspuns in cadrul workshopurilor de la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015: Optimizarea Conversiilor, Usability, SEO, SEM, Analytics, Inbound Marketing, Social Media, E-Mail Marketing, Mobile, PPC, Loializarea clientilor, Best practices in e-commerce – pe toate le disecam timp de 5 zile pentru ca tu sa vinzi mai mult!

Totul despre e-commerce, de-a fir a par

In fiecare dupa amiaza dupa cursuri, ai ocazia sa discuti fata in fata cu trainerii, sa pui intrebari si sa le ceri sfaturi avizate pentru afacerea ta online, iar valoarea adaugata nu se opreste aici: impartasesti experiente de business, schimbi idei si stabilesti legaturi de lunga durata cu toti participantii. La Scoala de Vara GPeC, iti vei face o noua familie – familia ta din online!

Team building cu cei mai frumosi oameni din online

Serile sunt rezervate activitatilor de team building, povestilor si glumelor spumoase condimentate cu foc de tabara, vin fiert si acorduri de chitara.

Jucam mima, foosball, air hockey, ping-pong, biliard, tragem cu arcul si ne “chinuim” la probele de team-building (de la a face echilibristica pe un bustean purtand pe fata masti de gaze, pana la realizarea spotului publicitar pentru un magazin online care vinde “motocoase” :)) – toate fac parte din Scoala de Vara de E-Commerce GPeC. Crede-ne: iti vei dori ca cele 5 zile sa nu se termine niciodata!

Cand, unde si cine?

Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015 se va desfasura in perioada 26 – 31 august, la superbul Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus / Bran, jud. Brasov.

Cine poate participa?

Toti cei direct interesati sa isi deschida o afacere online sau sunt deja implicati in activitatea de comert electronic si vor sa isi dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii si solutii e-commerce, tool-uri si platforme e-commerce, procesatori de plati, companii de curierat, agentii specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comertul online.

Precizare: magazinele online care s-au inscris in Competitia GPeC 2015 si au selectat pachetul PLATINUM la inscriere, beneficiaza de 10% discount din valoarea taxei de participare la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC.

Trainerii Scolii de Vara de E-Commerce GPeC 2015

Iulian-Padurariu-The-Marks

IULIAN PADURARIU

Consultant Marketing The Marks

Iulian Padurariu este unul dintre cei mai reputati consultanti de strategie de business din Romania, cu o experienta de marketing strategic de peste 15 ani si cam tot atatea premii EFFIE castigate cu proiectele gestionate. Si-a inceput viata de antreprenor in 2005 odata cu deschiderea la Bucuresti a biroului de consultanta in poziționare al retelei lui Jack Trout. Din 2008 activeaza la Viena, insa pastreaza o legatura stransa cu Romania, atat pentru clientii agentiei Marks unde activeaza ca si consultant de marketing asociat, cat si pentru a sustine diferite discursuri sau workshopuri in cadrul unor proiecte educaționale.

Silviu Toma Microanalytics

SILVIU TOMA

Associate Partner MicroAnalytics

Silviu Toma este Associate Partner MicroAnalytics si are o experienta vasta de peste 8 ani in marketing digital, oferind servici de audit analytics, implementari avansate de analytics (Google Analytics, Adobe Analytics, Coremetrics), analize si rapoarte pe digital media, usability, conversion rate optimization si traininguri de analytics pentru clienti precum Telekom, Orange, ING, BCR, Altex, Emag, Okazii, F64, Provident, AVON, Samsung. In trecut, Silviu Toma a ocupat timp de 4 ani pozitia de Head of Interactive in cadrul Starcom.
Bianca-Dancila-Grip-Ads

BIANCA DANCILA

Founder & Managing Director GripAds

Bianca Dancila, Expert in Marketing Online, este cunoscuta in industria online datorita performantelor realizate la implementarea proiectului www.tocmai.ro in Romania. In mai putin de 3 ani a reusit sa aduca site-ul tocmai.ro de la stadiul de start-up, in Top 3 site-uri din Romania. Ulterior, Bianca Dancila a fondat regia de publicitate GripADs, care ajuta business-urile online sa faca bani din traficul de pe site. Totusi, pasiunea pentru Marketing si Strategie de Comunicare a determinat-o sa dezvolte un departament special de consultanta in Online Marketing pentru proiectele online care tintesc un loc in top-ul industriei in care activeaza. In 2014, a lansat cel mai complex program de training despre Strategie de Marketing Online www.cursmarketing.ro.

Bogdan Manolea TRUSTED

BOGDAN MANOLEA

Co-Founder TRUSTED.ro

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informatiilor, proprietate intelectuala/industriala insa si de orice domeniu implicand dreptul, Internetul si atitudinea civica. Proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezinta din 2001 principalele evolutii din dreptul tehnologiei informatiei. Autor a suficiente prezentari si articole pe teme legate de Drept si Tehnologia Informatiei (comert electronic, semnatura electronica, nume de domenii, jurisdictie si Internet, dreptul la viata privata, etc.) facute la evenimente nationale si internationale.Bogdan este de asemenea si Co-fondator Trusted.ro.

Andrei Radu GPeC

ANDREI RADU

CEO & Founder GPeC & Co-Founder TRUSTED.ro

Andrei Radu este de 10 ani CEO & Founder GPeC – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti. Andrei a scris peste 150 de articole despre e-commerce, fondand prima revista de e-commerce din Romania (Link), a participat la auditarea a peste 1000 de magazine online romanesti, a coordonat 2 studii nationale pentru piata de e-commerce in 2008 si 2010 si a adus in Romania primele teste de neuromarketing si eye-tracking pentru comertul online.

Liviu Taloi ecompedia

LIVIU TALOI

Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC

Liviu Taloi este Co-Founder ECOMpedia.ro si Community Manager GPeC. Are o experienta de peste 15 ani in marketing online si de 10 ani in comertul online romanesc, fiind, printre altele, PR Manager la eMAG. In 2005, Taloi a fondat compania de consultanta Web Audit specializata in e-commerce si evaluari de site-uri. In ultimii ani, Liviu Taloi a oferit consultanta de specialitate la mai mult de 100 de magazine online romanesti in e-commece, usability, analytics, conversion rate optimization si online marketing.

Cristian Ignat 2Parale

CRISTIAN IGNAT

PPC Marketing Manager 2Parale

Cristian Ignat conduce divizia specializata de Pay Per Click din 2Parale, agenție Platinum Google Engage. Cu o experienta de mai bine de 7 ani in marketingul online, Cristian este singurul absolvent din Romania al masterului Pay Per Click de la Market Motive si contribuie activ la popularizarea domeniului pe piata romaneasca, fiind printre primii traineri din Romania certificati in Google AdWords. Impreuna cu echipa sa dezvolta strategii si administreaza conturi pentru companii precum Arabesque, Credit Europe Bank, Provident si Miniprix.

Dan Virtopeanu Mobile Breeze

DAN VIRTOPEANU

Managing Partner BreezeMobile

Cu peste 25 de ani de experienta in industria IT&C, Dan Virtopeanu si-a dedicat ultimii 12 ani mobile marketingului si solutiilor de plata prin mobil. A fost implicat in dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil si alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind in premiera in Romania. In 2012 a fondat Breeze Mobile, una din putinele agentii full service de marketing mobil pe plan local, castigatoare a 10 premii la diferite competitii de specialitate (Mobile Awards, Mobilio, Effie).

alin-vlad-heimdal-security

ALIN VLAD

Director of Online Sales & Marketing Heimdal Security

Alin Vlad conduce departamentul de Marketing și Vânzări Online pentru Heimdal Security, un startup danez în zona securității online. Pasionat de Inbound Marketing si Growth Hacking. Dependent de provocarile promovarii unui startup. Promotor a marketingului “altruist” prin livrarea continua de valoare fara a astepta ceva in schimb.

Eugen Potlog Conectoo

EUGEN POTLOG

Manager Conectoo

Eugen Potlog ocupa in prezent pozitia de Manager Conectoo (serviciul de email marketing din cadrul Conversion), concentrandu-se pe implementarea tehnologiilor noi si extinderea serviciul in afara granitelor din Romania. In ultimii 2 ani a coordonat dezvoltarea platformei Profitshare (cea mai avansata platforma de marketing afiliat din Romania), datorand o parte mare din experienta sa perioadei in care dezvolta proiecte de online marketing pentru eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania.

Horia Neagu Digital Marketing

HORIA NEAGU

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetatean al internetului si un polimat digital. In timp ce unii isi amintesc de prima iubire, Horia pastreaza amintirea primelor cautari pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities si a primului canal de IRC pe botnet. Se intampla in era cand trimiterea unui email nu era un reflex pavlovian, ci un angajament serios, ce dura cateva ore. Este constient ca toate acestea spun multe despre viata sa sociala. Cine are ghinionul de a-l urmari pe Facebook, Twitter sau Google+, il cunoaste drept un polemist impatimit pe teme precum digital marketing, SEO, usability, e‑learning, digitalizarea culturii, transumanism, inteligenta artificiala, ciberetica si privacy. Este fascinat de beneficiile pe care progresul tehnologic le aduce vietii de zi cu zi, dar si de provocarile cu care ne confruntam datorita digitalizarii. Lucreaza in domeniul digital marketing de aproape un deceniu, avand la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling si politica.

Raluca Radu marketing online

RALUCA RADU

Senior Digital Marketing Consultant & Manager

Raluca Radu este convinsa ca ingredientele de baza ale unui business de succes sunt o strategie logica si bazata pe date si o echipa bine aleasa si bine construita. Raluca are peste 10 ani de experienta in marketing digital si management de business online, conducand cu succes echipe si proiecte online in cadrul Naspers Romania, The Group, F64, Acasa.ro si Ele.ro. Printre cele mai importante realizari ale Ralucai Radu se numara dezvoltarea proiectului OLX.ro de la zero in pozitia de Country Manager Naspers Romania si construirea strategiei si echipei care au propulsat OLX.ro in top in ciuda concurentei vaste pe piata anunturilor online. Absolventa de Computer Science si pasionata de matematica, Raluca este convinsa ca datele si logica stau la baza comunicarii eficiente. Raluca Radu s-a implicat de la inceput in mediul antreprenorial tech, fiind Co-Fondator al HowToWeb si mentor in diferite programe dedicate antreprenorilor ca Innovation Labs, Startup Spotlight si Venture Connect.

Beneficii si Costuri

Ce castigi si cat te costa participarea
  • ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce (12 workshopuri X 90 minute fiecare = 18 ore de continut premium de la unii dintre cei mai buni specialisti din piata!) –> stii ce sa faci ca sa iti cresti afacerea;
  • exceptand orele dedicate workshopurilor, ai timp in fiecare zi sa stai de vorba cu trainerii (fara sa fie nimeni pe fuga cum se mai poate intampla la orice conferinta) –> consultanta avizata FIX pe afacerea ta;
  • daca ai un magazin online inscris in Competitia GPeC 2015, poti cere sfaturi specialistilor prezenti si putem discuta asupra primului raport de jurizare –> iti cresti semnificativ sansele de a urca pe podiumul castigatorilor;
  • te imprietenesti si discuti informal (la un pahar de vorba) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce) –> networking de calitate si relatii pe termen lung;
  • schimbi idei/pareri/contacte cu colegii cursanti –> inveti din experienta lor, beneficiezi de recomandari si stii la cine sa apelezi atunci cand ai nevoie de ceva pentru a-ti creste afacerea;
  • te vei simti excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alaturi de oamenii frumosi din online: pe langa workshopuri, te asteapta activitati de team building, foc de tabara in acorduri de chitara, palinca/bere/vin, discutii libere, distractie si, mai ales, o adevarata familie!

 

Taxa de participare

Early-Bird (20 Iulie – 3 August 2015, inclusiv)

  • Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoana/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoana/sejur

Tarif standard (4-20 August 2015, inclusiv)

  • Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.749 lei TVA inclus/persoana/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 3.099 lei TVA inclus/persoana/sejur.

Atentie! Locurile sunt limitate la 50, iar din experienta noastra de pana acum, acestea se epuizeaza rapid – asadar, completeaza formularul de inscriere si rezerva-ti locul acum!

Te asteapta 5 zile de cursuri intensive de comert electronic, networking si distractie pe masura alaturi de specialistii din online!

Vezi si cum au decurs editiile anterioare ale Scolii de Vara GPeC si ce feedback ne-au oferit participantii.

Ne vedem la munte! :)

Formular de Inscriere

Inscrierile la Scoala de Vara GPeC 2015 s-au incheiat!

Va multumim mult pentru interes – suntem fully booked, ca in fiecare an!

Urmatoarea editie a Scolii de Vara GPeC va avea loc in perioada 24-29 august 2016, deci urmariti-ne cu cel putin 1 luna inainte de acest interval pentru a va rezerva locul la singura serie de cursuri intensive de e-commerce din Romania!

Pana atunci, ii salutam pe cei care ne vor fi alaturi anul acesta si abia asteptam sa ne vedem la aer curat de munte pentru 5 zile de continut e-commerce premium si distractie pe masura, alaturi de oamenii frumosi din online!

Fiti cu ochii pe noi pentru ca va tinem la curent cu tot ce facem pe:

Fii cu ochii pe noi!

In luna Iulie 2015 pornim inscrierile pentru Scoala de Vara de E-Commerce GPeC, deci urmareste-ne ca sa iti rezervi unul din cele 50 de locuri puse la bataie!