Competitia Magazinelor Online GPeC 2015

Inscrie-ti magazinul online la cea de a 10-a editie a Competitiei GPeC: 120+ criterii de jurizare, 20+ specialisti in juriu, 2 etape de evaluare, 2 sesiuni de discutii cu membrii juriului. Castigi servicii in valoare de minimum 2.800 EUR! Ce mai astepti?

Criterii de jurizare valabile pentru toate magazinele inscrise la GPeC 2015

Am actualizat criteriile de jurizare GPeC 2015 si suntem mandri sa va spunem ca reprezinta cel mai complex ghid despre cum sa ai un magazin online cu reale sanse de succes!

Fiecare magazin online inscris in Competitie va fi analizat si evaluat in baza a peste 120 de criterii de jurizare si va primi rapoartele de auditare indiferent daca este desemnat sau nu castigator. Scopul GPeC este ca toate magazinele online sa afle care le sunt punctele forte si cele slabe, in asa fel incat sa remedieze problemele si sa vanda mai mult – iar, astfel, piata sa creasca.

Toate magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2015 vor fi evaluate din punct de vedere al criteriilor generale, la care se adauga criteriile specifice categoriei (acolo unde este cazul). In cazul in care un anumit criteriu nu este relevant pentru profilul de business, acesta se va nota cu N/A (not applicable), in asa fel incat magazinul sa nu fie depunctat fara motiv.

Apasa butonul “Afla mai multe informatii” pentru a vedea toate criteriile de jurizare GPeC 2015!

Afla mai multe informatii

2 etape de jurizare la GPeC 2015

Noi nu stim sa existe o alta competitie de e-commerce in lume la care magazinele online participante sa fie evaluate in 2 etape diferite, la momente de timp diferite. GPeC face asta pentru ca e important sa analizezi evolutia unui magazin online pe o perioada lunga de timp, in asa fel incat evaluarea sa fie cat mai obiectiva.

Ce facem noi la GPeC:

  • evaluam fiecare magazin pentru a ne asigura ca respecta integral criteriile de preselectie;
  • odata acceptat in competitie, fiecare magazin online este analizat de juriul GPeC prin peste 120 de criterii de jurizare esentiale pentru orice afacere online;
  • in urma primei etape de evaluare, magazinele participante primesc raportul de jurizare si au ocazia sa il discute impreuna cu auditorii, urmand recomandarile lor;
  • dupa intalnirile cu juratii, magazinele au timp dedicat sa rectifice problemele semnalate de acestia (perioada de aplicatii practice are loc in intervalul 30 Iunie – 14 Septembrie 2015);
  • la final, juriul GPeC reanalizeaza fiecare magazin, observand si notand evolutia lui;
  • in premiera in istoria Competitiei GPeC 2015, magazinele online au ocazia sa discute cu membrii juriului si asupra raportului final de jurizare rezultat in urma celei de a doua evaluari;
  • in functie de media notelor obtinute pe parcursul timpului, desemnam castigatorii in cadrul celei de a 10-a editii a Galei Premiilor eCommerce (Noiembrie 2015).

Etapele de jurizare

  • In perioada 4 – 24 Iunie 2015, juriul specialist GPeC evalueaza magazinele online inscrise in competitie si acorda prima serie de note pentru fiecare criteriu in parte. Scopul jurizarii initiale este ca magazinele participante sa afle feedback-ul specialistilor si care sunt principalele probleme semnalate de jurati, in asa fel incat sa le poata remedia pentru a creste performantele magazinului;
  • Dupa recomandarile acordate de juriu si perioada dedicata pentru aplicarea acestora, urmeaza etapa finala de jurizare din perioada 21 Septembrie – 19 Octombrie 2015. Juriul GPeC va observa si va nota evolutia (sau involutia) fiecarui magazin in timp, mediile celor doua etape de evaluare desemnand castigatorii GPeC 2015.

Anunta-ne si pe noi daca vei gasi o competitie de e-commerce similara cu GPeC. Arata-ne ca exista o alta competitie a magazinelor online in cadrul careia evaluarea se face in baza a peste 120 de criterii de jurizare, in 2 etape de evaluare diferite, timp de 8 luni. Facem cinste daca o gasesti. :)

Primesti sfaturi avizate de la specialisti chiar in timpul competitiei

Adelina-Oprea-Zorile-StoreAdelina Oprea, Ex-Marketing Manager ZorileStore despre Intalnirile Consultative GPeC 2013: “Intalnirea cu membrii juriului a fost o experienta foarte placuta. GPeC mi-a oferit sansa sa discut cu cei mai buni oameni din domeniu si sa primesc sfaturi avizate legate de problemele magazinului meu online. Sunt sigura ca dupa aceasta competitie site–ul meu va fi mult schimbat in bine. Multumesc GPeC!”

Dupa prima etapa de jurizare, invitam magazinele inscrise in competitie sa discute fata in fata cu membrii juriului (sau prin Skype/E-Mail in functie de agenda juratilor) si sa afle explicatiile lor pentru notele acordate, sa adreseze intrebari si, astfel, sa aiba parte de consultanta gratuita de la specialisti.

Concret, magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2015 trec prin prima etapa de jurizare si primesc rapoartele de evaluare continand explicatiile juriului. In zilele de 29 si 30 Iunie*, au ocazia sa discute asupra rapoartelor de evaluare, primind recomandari despre cum sa isi imbunatateasca afacerea. “Intalnirile Consultative GPeC 2015″ se vor desfasoara la Bucuresti, locatia exacta urmand sa fie anuntata in timp util.

  • magazinele vor fi programate si li se va comunica pe e-mail data si ora la care sunt invitate sa participe la intalnire;
  • juratii GPeC vor explica principalele probleme semnalate in timpul jurizarii si vor sfatui magazinele cum sa le remedieze;
  • in limita timpului alocat (aprox. 60 de minute/magazin), fiecare magazin poate solicita si sfaturi suplimentare sau poate adresa intrebari legate de alte chestiuni decat cele semnalate in raportul de jurizare.

Magazinele care nu pot participa fizic la “Intalnirile Consultative GPeC 2015″ vor adresa intrebarile sau nelamuririle lor prin e-mail catre jurati in termen de maximum 3 zile calendaristice de la desfasurarea intalnirilor. De asemenea, daca o parte din jurati nu pot ajunge fizic la Intalniri, acestia vor oferi explicatii in scris prin e-mail sau pot purta discutii cu magazinele prin Skype.

Dupa “Intalnirile Consultative GPeC”, magazinele au la dispozitie timp (in intervalul 30 Iunie – 14 Septembrie) sa aplice recomandarile juriului pentru a intra mai bine pregatite in etapa finala de jurizare.

Dupa incheierea celei de a doua jurizari, magazinele online au ocazia sa se reintalneasca cu membrii juriului pentru a primi ultimele recomandari si concluzii in urma participarii la GPeC 2015. Cea de a doua etapa de Intalniri Consultative este programata pentru zilele de 2-3 Noiembrie 2015*.

*Nota: Datele stabilite pentru Intalnirile Consultative GPeC 2015 pot suferi mici modificari in functie de disponibilitatea locatiei de desfasurare si de numarul magazinelor online care confirma participarea. Evident, orice schimbare va fi anuntata in timp util tuturor participantilor.

Componenta juriului

Cunoaste-i pe juratii GPeC 2015! Sunt unii dintre cei mai buni specialisti din Romania, cu ani grei de experienta in e-commerce si marketing online!

Dorin Boerescu 2Parale

DORIN BOERESCU

CEO 2Parale

Dorin Boerescu este CEO 2Parale – cea mai mare retea de afiliere din Romania si una dintre cele mai importante companii de performance marketing. De la lansare si pana acum, 2Parale a generat peste 1.000.000 de vanzari clientilor – in valoare de peste 37 de milioane de euro. Portofoliul 2Parale include peste 450 de clienti – lideri de piata locali sau jucatori internationali si peste 38.000 de afiliati. Cu o experienta de peste 17 ani in marketing si advertising, Dorin Boerescu a fondat mai multe companii de publicitate (Hyperactive, Agrafa, Godmother) iar din 2010 conduce 2Parale.

Ela Moraru Google Romania

ELA MORARU

Industry Manager Google

Ela Moraru are 13 ani de experienta in vanzari si marketing, dezvoltare business si training. Ea este de 3 ani Industry Manager la Google, in prealabil ocupand pozitii de conducere in Xerox si Microsoft. Ea detine un Doctorat in sociologie si Masterat la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.

Cristian Ignat 2Parale

CRISTIAN IGNAT

PPC Marketing Manager 2Parale

Cristian Ignat conduce divizia specializata de Pay Per Click din 2Parale, agenție Platinum Google Engage. Cu o experienta de mai bine de 7 ani in marketingul online, Cristian este singurul absolvent din Romania al masterului Pay Per Click de la Market Motive si contribuie activ la popularizarea domeniului pe piata romaneasca, fiind printre primii traineri din Romania certificati in Google AdWords. Impreuna cu echipa sa dezvolta strategii si administreaza conturi pentru companii precum Arabesque, Credit Europe Bank, Provident si Miniprix.

Valentin-Radu-Marketizator

VALENTIN RADU

CEO Marketizator

Valentin Radu marketizator este un antreprenor cu 12 ani de experienta in tehnologie si marketing online. El este CEO al Marketizator, prima platforma de optimizare a conversiilor din Romania, si cofondator al rca-ieftin.ro, unul dintre principalii jucatori pe piata de asigurari online din Romania.

Alexandru Lapusan Zitec

ALEXANDRU LAPUSAN

CEO & Founding Partner Zitec

Alexandru Lapusan este CEO & Founding Partner la zitec complete software solutions ecommerce, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online. Pe langa alte verticale in care s-a remarcat, Zitec are in portofoliul de e-commerce nume precum: eMag.bg, Flanco, Network One Distribution, PayU, Paravion.ro, Borealy, Altex.

Cosmin Nastasa LeoBurnett

COSMIN NASTASA

Performance Director 2Parale

Cosmin Nastasa s-a alaturat industriei online acum 12 ani, de partea agentiei de publicitate si a experimentat de atunci nasterea si cresterea de afaceri si idei online. Acum, alaturi de o echipa de profesionisti, furnizeaza solutii inteligente pentru afaceri online, incepand cu perspectiva de comunicare si trecand prin performance, web analytics si ad-tech.

Andrei Georgescu WhiteImage

ANDREI GEORGESCU

Founder & Managing Director White Image – Loyalty Solutions

Andrei Georgescu este fondatorul  White Image si este  focusat pe ceea ce creaza rezultate. El este specializat in strategii de email & data marketing lucrand de mai multe de 11 ani  pentru clienti precum ING Bank, OTP Bank, VW, Audi, eMag, Flanco, Lindab, Publica, Romstal, Mobexpert etc. for over 10 years. Este certificat de catre MarketingSherpa in tactici avansate de email marketing, in optimizare si value proposition development.

Adrian Ichim, Advanced Ideas

ADRIAN ICHIM

Founder & Partner AdvancedIdeas

Adrian Ichim este fondatorul agentiei digitale Advanced Ideas si se ocupa in prezent de dezvoltarea de strategii si concepte creative pentru clientii din portofoliul agentiei din pozitia de Creative Strategy Director si Partener Advanced Ideas. Adrian si-a inceput cariera in publicitatea digitala ca si antreprenor, pornind in anul 2003 primul sau start-up. Cel mai nou start-up in care este implicat este lansare agentiei digitale Advanced Ideas in Londra. In cei 10 de cariera a coordonat echipe de proiect de peste 30 de oameni si a participat activ la crearea si lansarea a peste 200 de proiecte digitale.

Diana Olar ChargeAds

DIANA OLAR

Director Comercial ChargeAds

Dupa ce a luat parte in dezvoltarea catorva dintre cele mai inovatoare solutii digitale din lume, Diana s-a dedicat incepand din 2014 dezvoltarii ChargeAds, o companie indrazneata de marketing automation care opereaza in spatiul cel mai dinamic de ad trading – programmatic & RTB. In munca sa de zi cu zi, Diana ajuta advertiserii si publisherii sa gaseasca conexiunile dintre solutiile de advertising bazate pe performance si obiectivele strategice pe termen lung. Diana aduce echipei ChargeAds peste 10 ani de experienta internationala in marketing si strategie digitala.

Dan Virtopeanu Mobile Breeze

DAN VIRTOPEANU

Managing Partner Breeze Mobile

Cu peste 25 de ani de experienta in industria IT&C, Dan Virtopeanu si-a dedicat ultimii 12 ani mobile marketingului si solutiilor de plata prin mobil. A fost implicat in dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil si alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind in premiera in Romania. In 2012 a fondat Breeze Mobile, una din putinele agentii full service de marketing mobil pe plan local, castigatoare a 10 premii la diferite competitii de specialitate (Mobile Awards, Mobilio, Effie).
Ioana Barbu Bitdefender

IOANA BARBU

Conversion Optimization Manager BitDefender

Ioana Barbu este pasionata de marketing online, strategii de optimizare a conversiei si psihologia cumparatorului. Conversion Optimization Manager la Bitdefender de 3 ani si jurat Gpec de tot atata vreme, cu background in design, programare si SEO.

Cosmin Daraban SilkWeb

COSMIN DARABAN

General Manager & Co-Founder SilkWeb

Cosmin Daraban are peste 14 ani de experienta online, implicat in lansarea a peste 100 de magazine online dezvoltate in cadrul SilkWeb unde este General Manager & Co-Founder, incearca continuu sa ofere cele mai bune solutii pentru clientii companiei.

Doina-Vilceanu

DOINA VILCEANU

Chief Marketing Officer ContentSpeed

Cu o experienta de peste un deceniu in eCommerce, Doina Vilceanu contentspeed coordoneaza departamentul de Marketing Online al companiei ContentSpeed. Cu o abordare Cross-Channel, serviciile de promovare oferite clientilor includ Campanii PPC, SEO, Copywritting & Content Marketing, Social Media si campanii speciale de Lead Generation.

Andreea Moisa Beans United

ANDREEA MOISA

Managing Director Beans United

Cu o experienta de peste 7 ani in marketingul digital, Andreea Moisa este Managing Director la Beans United, prima agentie de inbound marketing din Romania, partener Hubspot. A lansat in 2014 seria Seminariilor de Inbound Marketing (SIM), un eveniment dedicat tuturor celor care vor sa afle mai multe despre filosofia de inbound marketing. Andreea este implicata si in educatia academica, fiind un membru activ al Centrului de Excelenta pentru Cresterea Calitatii in Invatamantul Superior la Universitatea Titu Maiorescu.

Razvan Acsente OLX Naspers

RAZVAN ACSENTE

Marketing Executive OLX.ro – Naspers

Pasionat si practicant de Online Marketing si e-Commerce, Razvan Acsente a coordonat atat lansarea in e-Commerce a unuor branduri importante precum Atmospherefashion, cat si campaniile de optimizare si promovare online a celui mai mare site de comert electronic, Okazii.ro, sau a altor magazine online din zona de fashion, auto, casa si gradina, birotica & papetarie, produse pentru copii, cadouri sau bauturi alcoolice si non alcoolice. In prezent, Razvan se ocupa de campaniile de marketing ale celui mai mare site de anunturi din Romania, Olx.ro

Adrian Pintilie UIS

ADRIAN PINTILIE

Managing Partner UIS

Creative director si, totodata, co-fondator al UIS creative studio design, agentia de creatie si dezvoltare online premiata la GPeC prin magazinele lansate pe piata si autoare a platformei de eCommerce Extended, Adrian Pintilie UIS are o experienta in mediul online de peste 9 ani. In calitate de co-fondator si manager Vexio in perioada 2008-2010, magazin online IT&C premiat la Gala Premiilor eCommerce pentru cel mai bun Start-Up in 2008 si Magazinul Anului in 2009, Adrian a putut observa si contribui la ascensiunea unui magazin online pe piata de eCommerce din Romania.

Daniel-Ene-Agile-Media

DANIEL ENE

Chief Marketing Officer Agile Media

In prezent, Daniel Ene este CMO al Agile Media. Este pasionat de tot ce inseamna marketing online si SEO (keyword research, link building, competitive analysis, technical SEO, content, analytics). In opinia lui Daniel, SEO inseamna: rabdare, determinare, organizare, perseverenta si nu in ultimul rand, multa munca. Din dorinta de a schimba modul în care sunt promovate afacerile online, isi petrece timpul dezvoltand si implementand strategii de marketing online.

Bogdan Manolea TRUSTED

BOGDAN MANOLEA

Co-Founder TRUSTED.ro

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informatiilor, proprietate intelectuala/industriala insa si de orice domeniu implicand dreptul, Internetul si atitudinea civica. Proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezinta din 2001 principalele evolutii din dreptul tehnologiei informatiei. Autor a suficiente prezentari si articole pe teme legate de Drept si Tehnologia Informatiei (comert electronic, semnatura electronica, nume de domenii, jurisdictie si Internet, dreptul la viata privata, etc.) facute la evenimente nationale si internationale.Bogdan este de asemenea si Co-fondator Trusted.ro.

Alexandru-David-Creadiv

ALEXANDRU DAVID

Partener, TPM – Șef La Biți

Intotdeauna m-a fascinat web-ul si mi-a placut sa creez proiecte online. Am fondat CREADIV (Best Web Image) in 2008 si de atunci am dezvoltat si coordonat peste 150 de proiecte intr-o multime de domenii, inclusiv e-commerce. Viziunea mea este ca, prin activitatea de zi cu zi, sa creez internetul de maine, contribuind activ la dezvoltarea de produse si solutii eficiente, pentru oameni. Mai multe despre mine pe profilul personal de LinkedIn.

Silviu Toma Microanalytics

SILVIU TOMA

Associate Partner MicroAnalytics

Servicii: audit analytics, implementari avansate de analytics (Google Analytics, Adobe Analytics, Coremetrics), analize si rapoarte pe digital media, usability, conversion rate; traininguri de analytics;
Clienti: Telekom, Orange, ING, BCR, Altex, Emag, Okazii, F64, Provident, AVON, Samsung.
Experienta: 8 ani digital media
Alte pozitii: media planner, Head of Interactive Starcom (4 ani)
Daniel Luca Elastic Orange

DANIEL LUCA

CTO Lendia.ro & Founder ElasticOrange.com

Daniel Luca are peste 10 ani de experienta ca Web Developer si conduce propria echipa de dezvoltare ElasticOrange.com. In acelasi timp, Daniel este CTO la Lendia.ro – o platforma care ajuta oamenii sa primeasca cea mai buna oferta de credit.
Daniel a fost implicat in crearea celui mai mare website de filesharing din Romania, perioada in care a avut ocazia sa creasca un website cu peste 100,000 de utilizatori zilnic. Daniel este deosebit de incantat ca va juriza la GPeC securitatea site-urilor inscrise.

Ce mai stai?

Inscrie-ti magazinul online in Competitia GPeC 2015 pana pe 27 Aprilie, ora 23:59! Vezi pachetele de beneficii si investeste in afacerea ta!